16 Mayıs 2011 Pazartesi

Domuz Gribi


Biiir deeeerdim var aaartık tuuuutaamam iiiçimdeeeee...
Eveet giriş cümlem Mor Ve Ötesi'nin Bir Derdim Var adlı güzel şarkısından geliyor...
2-3 gündür bir derdim vardı, tutamadım içimde, yazayım bloguma dedim...

Şu domuz gribi olayı çıktı ya çok dertlendim ben sevgili okur. Peki neden? Dünyayı tehdit ediyor, her geçen gün insanlar ölüyor falan diye mi? Hayır. Dertleniyorum çünkü; Darkafalılara malzeme çıkıyor!

Yine mi "darkafalılar" diyeceksiniz ama ne yapayım, 2 sevmediğim insan modeli var benim;
1) Özentiler
2) Darkafalılar
Domuz Gribi nasıl darkafalılara malzeme oluyor peki? "Domuz" kısmıyla tabii ki. İnternette "Bilim adamları domuz etindeki ölümcül parazitlere karşı insanları uyarıyor" ve benzeri haberleri alıp, üzerine "İşte Allah bu yüzden bize domuz eti yemeyin diyor! Kuran ne söylüyorsa bizim yararımıza olduğunun kanıtıdır bu haber! Bilim Kuran'da yazanı destekliyor! Bilim ve din çelişmez!" diye zırvalayan kafasına sıçtığımın darkafalıları bu salgın karşısında neler diyecekler bir düşünsenize!.. Dertlenmeyeyim de ne yapayım?
Çıkacaklar şimdi de "Bakın, Kuran bize domuz eti yemeyin dedi, biz de buna uyduk. Uymayanlar ise şimdi Domuz Gribiyle cezalandırılıyor! Bu ilahi adalet! Allah, dediğini dinlemeyenleri, domuz yiyenleri cezalandırıyor!" diyecekler. Emin olun böyle diyecekler hatta demeye başlamışlardır bile, hiç şaşırmam, siz de şaşırmayın...
Neden şaşırmayalım? Çünkü; Pompei Faciası hakkında "Pompei şehri genelev kaynıyordu. Bu yüzden Pompei halkı Allah'ın gazabına uğradı!" diyenler, 19 Ağustos Depremi hakkında "Artan günahkarlık ve ahlaki çöküntü yüzünden Allah bizi cezalandırdı. Depremde ölenler günahkardı!" diyenler, 7 gencin öldüğü soba faciası hakkında "İsrail Gazze'ye saldırırken yılbaşını kutladıkları için Allah onları cezalandırdı!" diyenler, kemoterapi sonucu saçları döküldüğü için başını örten Türkan Saylan hakkında "Başörtüsüne karşı olduğundan Allah cezasını verip onu başını örtmek zorunda bıraktı!" diyenler ve benzeri bir çok örnekte salaklıklarını, koyunluklarını haykırırcasına birbirinden saçma yorumlar yapan darkafalı zihniyetten, başka bir şey bekleyemeyiz...
Derdimi anlamışsındır diye düşünüyorum sevgili okur; Bu darkafalı kuşbeyinli öküzlere daha fazla saçmalamaları için malzeme çıkması rahatsız ediyor beni. Seni de benim gibi rahatsız ediyor mu bilmiyorum ama bence "etmeli" ey okur...
Başka bir yazıda buluşmak üzere kendine iyi bak...
Bulmaca Köşesi: Türkiye'nin Müslüman çoğunluklu bir ülke olmasının iyi yanı nedir?
Cevap: Kimse çıkıp da "Bu domuzda virüs yok, bakın ben yiyorum hiçbir şey olmuyor" demez.
SON

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder