8 Mayıs 2011 Pazar

Telefonun Miyavlasın Sen Eğlen...


Konuyla ilgili resim (Televizyondan alınmış bir görüntü falan ) bulamadım o yüzden kedi resmi koydum...

"Konu ne?" derseniz, demek ki dikkatinizi çekmemiş; Show TV'de ekranın altında çıkan bir cep melodi reklamı.Şu "BİLMEMNE yaz BİLMEMKAÇ'a gönder" reklamlarından biri.
Melodi (melodi mi denir bilmiyorum, anlamıyorum o işlerden) hakkında şöyle yazılıyor reklamda;
Miyav miyav miyav.Çok komik (!) Telefonun miyavlasın sen eğlen (?!)

Nasıl yani ya? Benim indireceğim varsa da indirmem o reklamını yaptığınız şeyi artık. Böyle saçma salak bir şekilde tanıttığınız sesi indirirsem telefonuma kazıklanmış hissederim kendimi.

1) "Miyav miyav miyav"'ın nesi komik?
2) Telefonum miyavlayınca ben neden eğleneyim?
Daha iyi kakalama cümleleri bulabilirlerdi. "Telefonunuz miyavlasın" bile deseler daha cezbedici olurdu bence.En azından daha az mide bulandırırdı.

Kardeşim tamam, zaten oyuncuları kasıntı, senaryosu çalıntı sikindirik dizileriniz yüzünden gecenin bir vaktine kayıyor koyduğunuz film. Bir de bu filmlere boktan bir dublaj yapıyorsunuz, erkekle kadının birbirine sadece baktığı sahneleri ( Ör: Constantine) bile kesiyorsunuz, kanları buğuluyorsunuz, küfürlerin hepsini "lanet olsun", "lanet", "lanet olası" olarak çeviriyorsunuz, şiddet içeren veya kötü örnek olan sahneler var diye RTÜK işaretleriyle uyarıp sonra o sahneleri kesiyorsunuz, 2 saatlik filmi reklamlarla beraber 3 saatte bitiriyorsunuz ama filmi merak ettiğimizden tüm bu piçliklerinize katlanıyoruz.

E gözünü sevdiklerim bari şu ekranın dörtte birini kaplayan melodi reklamlarını koymayın be ya.Hadi koydunuz tamam ama "Telefonun miyavlasın sen eğlen" diye tüyleri diken diken edecek derecede boktan tanıtımlarla koymayın en azından...
Televizyondan tiksindim bu son zamanlardaki sikindirik reklamlar yüzünden ulan.Herkes komediyen olmuş haberimiz yok. Dikkat edin reklamların çoğunda akış şöyle;
1)Kurmaca bir hikaye ile ürün gösterilir
2)Ürün tanıtılır
3)Tam reklam bitti derken 1. adımdaki hikayede oynayanlardan biri komik bir şey yapar.(Ne kadar komiktir tartışılır)
Gülmüyorum lan işte, gülsem de almam o ürünü ben.Sizin boktan esprileriniz yüzünden izleyeceğimi izleyemiyorum, siz geçmiş karşıma ürün tanıtımıyla alakası olmayan soytarılıklar yapıyorsunuz, bu ne yüzsüzlük.
Bir de radyo reklamlarındaki gibi ürün üzerine boktan sözlerle şarkıların yazıldığı reklamlar çoğaldı son 1 yıldır.Genelde yiyecek ürünleri oluyor bunlar ve genelde Show TV'de çıkıyorlar. Örnek olarak "Dabi Dabi Mısır Çerezi" reklamı.Youtube'da bulabilirsiniz, hatta alın size linki ( http://www.youtube.com/watch?v=o2QKe0N_W1c ). Şimdi biraz araştırdım ki, bu çerezi üreten firm "NAZO Toz İçecekleri"ni üreten firmaymış(hani şu "Var mı nazo gibisi" şarkısıyla reklam tarihine geçmiş ürün). Bu da her şeyi açıklıyor zaten...Reklamı bu adresten güvenle indirebilirsiniz; http://www.nazligida.com.tr/zip/11.zip

Nasıl ama? Zeka ürünü değil mi (!). Neyse...

Demek istediğim;
Reklam dediğin izlenmek istenmeyen bir şey. Zaplanmaması, izlenmesi için komiklikler ( daha çok şaklabanlıklar ) yapıyorsunuz ama en azından ben, sırf bu yüzden reklamları zaplıyorum. Size sesleniyorum buradan reklamlar; Televizyonun istenmeyen çocuklarısınız.Kendinizi sevdirmeye uğraşmayın böyle boktan esprilerle.Ya adamakıllı bir şey yapın, oturup gülmek için izleyelim ya da sadece ürünü tanıtan ciddi, mesafeli bir reklam yapın da merak eden oturup izlesin.Zamanımızı almayın bizim, işimiz gücümüz var.

Oh be buraya yazdım bunu da boşalttım içimi...

SON

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder