10 Mayıs 2011 Salı

Okul Merdivenlerinde Stres...


Nereden geldiyse gecenin bu vakti aklıma...
Erkekler bilir.Okulda merdivenden çıkarken yukarı bakmak biraz gerer insanı.Görülebilecek güzellikler yanında, etraftan bakan gözler tarafından kötülenmek de vardır işin içinde.

Eğer erkeksen, okul merdiveninden çıkarken yukarı fazla bakmayacaksın.Sapık damgası yersin anında.

Kızlar merdivenin trabzan tarafından çıkıyorlarsa, merdivenden çıkarken yukarı bakarsanız bir görsel şölene şahit olursunuz ama okulda o kadar kişi arasında öyle yukarıya baka baka çıkarsanız merdiveni, okul çıkışında dayak yiyebilirsiniz de...( E o kızların sevgilileri var, sevgililerinin arkadaşları var, kızlara platonik aşk beseyenler var, hepsini geçin "Birinin ters hareketini görsem de dövsem." diyenler var.Değil mi ama...)

Şimdi;
Benim ne tarafa bakacağıma kimse karışmamalı ama yukarı bakarsam sapık muamelesi görürüm.Hem de şahit olabileceğim bir görsel şölen beni başka diyarlar götürür, o gün ders mers girmez kafama...Bakamıyorum kardeşim işte.Zaten yanlış anlaşılma fobisi var bende. Biri benim hakkımda sapık diye düşünür mü diye geriyorum kendimi. Nereye bakacağımı, ne yapacağımı şaşırıyorum.

Kızlar da merdivenin istedikleri tarafında yürümeli ama trabzan tarafından yürürlerse hem benim gibi masum çocukları böyle strese sokarlar hem de sapık kişileri mutlu ederler,masturbasyon fantezisi olurlar...

Erkeklerin, merdiven çıkarken yukarı bakmasını veya kızların merdivenin trabzan tarafından gitmesini yasaklamak da mantıksız olur.

Çözümü buldum ama ben;
Merdivenlerin trabzanları arasına branda çekilmeli.Hani balkonlarda oluyor ya öyle. Güzel olur bence. Kızlar kimsenin masturbasyon fantezilerini süsleyecek görüntüler vermeden rahat rahat çıkarlar merdivenlerden, ben de kafamı anatomimin elverdiği her yöne çevirebilirim strese girmeden.

Seneye okula dönünce öneri ve şikayet kutusuna atmayı düşünüyorum bu fikrimi.

Gülmeyin ulan !!! Ciddiyim ben.
SON

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder